Zanurz się w urzekającym świecie „Turbo Kozaka”, rycerza wyruszającego na niebezpieczne przygody w krainie zagrożonej przez złego czarnoksiężnika. W tej grze przygodowej opartej na Unity 3D. Opracowany przez trzyosobowy zespół „DeVision303”, projekt ten początkowo rozpoczął się jako Zadanie uczelniane, ale ewoluował w projekt z pasji. W ciągu zaledwie 5 tygodni powstała pierwsza grywalna wersja, a zespół zdecydował się kontynuować rozwój po sukcesie akademickim.
Funkcjonalności
System Ekwipunku: Kompleksowy system zarządzania wyposażeniem i przedmiotami graczy.
System Doświadczenia: Mechanika progresji gracza i rozwoju umiejętności.
Interakcja z Mapą: Interaktywne elementy w świecie gry zapewniają bardziej wciągające wrażenia.
Interakcje z NPC: Angażujące dialogi i mechanizmy interakcji z postaciami niegrywalnymi.
Menadżer Zadań: Solidny system do śledzenia i zarządzania zadaniami w grze.
SI Przeciwników: Zaawansowana sztuczna inteligencja dla wrogich postaci.
SI Bossa: Specjalistyczna sztuczna inteligencja do trudnych starć z bossami.
Przedmioty Użytkowe: Różnorodne przedmioty, które gracz może wykorzystać w grze.
Zapisywanie/ładowanie stanu gry: Funkcja zapisywania i wczytywania postępów w grze.
Efekty Specjalne: Szeroka gama efektów wizualnych i dźwiękowych poprawiających wrażenia z gry.
Projekt ten jest nie tylko świadectwem poświęcenia i umiejętności zespołu w tworzeniu gier, ale także przykładem tego, jak projekty akademickie mogą przekształcić się w większe przedsięwzięcia.